Стартовой | В избранное 
ГЛАВНАЯ | КАРТА САЙТА | РЕКЛАМА   Разместить информацию о компании в Бизнес-Каталоге ХАРЬКОВ ТОРГОВЫЙ Добавить компанию |
ЭЛЕКТРОННЫЙ КАТАЛОГ МАГАЗИНОВ
ТОВАРОВ И УСЛУГ города ХАРЬКОВА
ХАРЬКОВ ТОРГОВЫЙ ®
 

Адвокат по семейным делам в Харькове

Семейные споры | Защита прав и интересов детей | Разводы через суд
Услуги адвоката по наследству, имущественным и жилищным спорам

Товары
Авто и запчасти
Бытовая техника
Все для детей
Все для женщин
Все для мужчин
Домашний текстиль
Канцтовары, Книги
Компьютеры, техника
Косметика, парфюм
Мебель
Медицина
Мобильная связь
Музыка, звук, свет
Обувь
Одежда
Окна, двери, фасады
Охрана и безопасность
Продукты питания
Свет, Газ, Электро
Сейфы, замки
Спорт и здоровье
Строительство и ремонт
Сувениры, Часы
Ювелирные украшения
Услуги
Государство и Власти
Паспортные столы
Гостиницы, отели
Интернет, ТВ, Связь
Кафе и рестораны
Культура и искусство
Курсы водителей
Медицина
Учеба, образование
Производство
Работа, трудоустройство
Реклама, полиграфия
Ремонт, Сервис-центры
Салоны красоты
Спорт и здоровье
Стоматология
Страхование, финансы
Строительство и ремонт
Транспорт, такси
Туризм, путешествия
Юридические услуги
Информация
Новости, СМИ
Статьи. Все для дома
Все о Харькове
Интересное на портале
Каталог ресурсов
О нас
Информация о проекте



Такси Харков. Транспорт, таксі (транспортні послуги).

     RU   UKR   ENG   DE   FR  
  Название: Усе таксі в Харкові
PRINT this page
Логотип Такси Харков Транспорт, таксі (транспортні послуги) в Харькове
  Описание:
Оптимальне таксі. ТК Оптима

(057) 728-1-728
(099) 514-88-88
(068) 656-88-88
(063) 079-88-88
(093) 915-88-88
(093) 740-88-88
(098) 642 -88-88

Такси САЛТІВКА в Харькові

759-71-71 CDMA
700-78-37, 700-54-81
8-067-474-71-71
8-095-658-71-71
8-063-477-71-71
8-068-407-88-19

Таксі СХІД-072 у Харкові

Телефони: 072
7-580-211
7-580-288
8(067)57-57-072
8(067)57-27-072

Таксі АИС- ТАКСІ в Харкові

Телефони:
763-00-77
732-77-63

Таксі ВЕГА в Харкові

Телефони: 068
732-88-01
8(097)246-45-45
8(050)216-35-36
8(093)663-10-68

Таксі ЕРА в Харкові

Телефони: 061
8(067)577-70-61
8(050)676-60-61
8(063)948-30-75

Таксі МИР у Харкові

Телефони:
719-52-22
8(067)572-22-22

Таксі РУСАЛОЧКА в Харкові

Телефони:
28-70-70
716-16-00

Таксі ВАШЕ ТАКСІ в Харкові

Телефони:
716-44-44

Таксі ТАКСІ ДІАНА в Харкові

Телефони:
719-33-33

Таксі РАДІО- ТАКСІ в Харкові

Телефони: 008

Таксі ТАКСІ 0-58 у Харкові

Телефони: 0-58
21-54-40
21-67-76

Таксі КАБРІОЛЕТ у Харкові

Телефони:
715-55-55

Таксі ГРАНІТ у Харкові

Телефони:
758-87-77

Таксі ТАКСІ CLUB у Харкові

Телефони: 056, 062
719-00-56
719-90-56
8(050)400-40-75

Таксі МАЯК у Харкові

Телефони: 777-00-00

Таксі ТАКСІ 0-76 у Харкові

Телефони: 076
738-66-62
8(067)662-00-76
8(050)404-00-76
8(063)821-21-00

Таксі БЛЮЗ у Харкові

Телефони: 733-00-00

Таксі ДЕВ'ЯТКА в Харкові

Телефони: 751-99-99

Таксі ПРЕСТИЖ у Харкові

Телефони:
751-88-88

Таксі ЕКСПРЕС у Харкові

Телефони:
778-70-00

Таксі МОБІЛЬНЕ ТАКСІ в Харкові

Телефони: 567 з мобільного
567 - э мобильний - э таксі

  Примечание:

Інформація для пасажирів

Не все, що їздить по місту зі знаком "таксі" на даху - у дійсності таксі, де Ваші права захищені. Неважливо, їздить воно саме по собі, приїжджає на замовлення, або стоїть на стоянці.

Легалізоване таксі - це:
- розрахунок за поїздку згідно таксометра й по тарифі, а не зі стелі, не по кілометражі спідометра, що не зручно не фіксувати, не запам'ятовувати, ні часто навіть толком розглянути на приладовому щитку. І не по "точці зору" диспетчера, або "тарифній сітці" диспетчерського пункту, де в принципі неможливо передбачати всіх особливостей кожної конкретної поїздки
- підтвердження оплати чеком касового апарата - електронного таксометра, або квитанцією приватного підприємця - перевізника, що працює на єдиному податку. Закон тільки в такому випадку дозволяє працювати з таксометром без фіскальної пам'яті й принтера
- страховка пасажирів на час поїздки на випадок ДТП.
- матеріальна відповідальність перевізника за втрату, або ушкодження багажу по ййого провині
- коректність і акуратність водія, що у випадку обґрунтованої скарги може втратити роботу, якщо він працює за наймом, або схлопотать серйозний штраф, і навіть взагалі залишитися без Ліцензії, якщо він приватний підприємець.

Якщо ви потрапили в "таксі" без таксометра й цінника з тарифом - це однозначно нелегальний перевізник. Навіть, якщо частково якісь документи в нього оформлені. Без таксометра ці документи однаково не дають права послуги робити, і навіть можуть бути анульовані за грубе порушення ліцензійних умов. І головне для клієнта: які би суми не називав водій такого "таксі", ви можете не платити. Взагалі. Водієві таксі закон забороняє здійснювати перевезення пасажирів без працюючого таксометра. А якщо він ще й не зареєстрований, як підприємець на єдиному податку, закон взагалі забороняє йому виторг приймати без контрольно-касового реєстратора. Те, що більшість водіїв і клієнтів цього не знають, зовсім не виходить, що у випадку конфлікту пасажира з водієм контролюючі органи не розберуться й не покарають і такого водія, і фірму перевізника, якщо водій працює за наймом.

Касовий чек від електронного таксометра (у випадку здійснення перевезення юридичною особою- підприємством), або квитанція з докладною вказівкою реєстраційних даних фізичної особи - підприємця (якщо перевізник - приватний таксист), тарифу й суми оплати за проїзд (згідно показників таксометра) є єдиними документами, якими ви можете підтвердити факт поїздки. І тільки на їхній підставі можна висувати претензії перевізникові, якщо такі з'явилися.

Скаржитися на перевізника, якщо він "напартачил", і не хоче по-доброму влагодити питання, потрібно в міське Управління захисту прав споживачів, або можна в Автотранспортну інспекцію (ГАТІ). (Не потрібно плутати з ДАІ, це зовсім різні структури). Ну а якщо Вас так "обслужили", що у Вас з'явилося бажання , щоб відомстити просто насолити такому "перевізникові", Ваше звернення до Податкової міліції із приводу невиданого Вам касового чека (квитанції), а так само у випадку, якщо ця квитанція виписана від імені фірми, явно схожої на "Роги й копита" з відомого роману, буде мати для нього дуже неприємні наслідки.


Як захистити свої права в таксі

Спочатку (при найманні таксі), варто переконатися, що вас обслуговує легальний перевізник. "Шашечки" на даху машини, або номер телефону диспетчерської служби, на жаль, ніякої гарантії, що вас обслуговують легально, і будуть при цьому дотримуватися норм і вимог закону, не дають.

Переконаєтеся, що в машині- таксі, у який ви їдете їсти Ліцензійна картка, цінник з тарифами й працюючий таксометр. Зверніть увагу на графу в Ліцензійній картці, що називається "Ліцензіат". Саме там зазначене те підприємство, або НП, які мають право робити послугу саме цією машиною й саме від їхнього ім'я повинна прийматися виторг за перевезення. Часто буває, що документи оформлені на один господарюючого суб'єкта (підприємство), а послугу в дійсності робить іншій - незареєстрованний як суб'єкт господарської діяльності приватник (власник машини або водій, що орендує її) або не оформлений на роботу відповідно до вимог закону найманий водій. Зверніть увагу на відповідність тарифів цінника з обіцянками по телефоні від диспетчерської служби, якщо ви скористалися такий. Зажадайте від водія при оплаті послуги чек (або квитанцію, якщо водій - НП). Переконаєтеся, що цей документ виданий від імені "ліцензіата". Переконаєтеся, що розрахунок вартості поїздки проводився по тарифах, зазначеним у ціннику. Помнете, що електронний таксометр має, як правило, кілька тарифних блоків, що може бути використано некоректним водієм для завищення вартості поїздки. Якщо ви не помітили в розрахунковому документі ніяких некорректностей - оплатите поїздку й збережете чек (квитанцію). Без її ви не зможете підтвердити факт надання вам послуги, якщо ваші претензії вам доведеться відстоювати згодом.

Якщо у вас залишилися претензії до обслуговування, вас серйозно може захистити, а неакуратного перевізника дуже болісно покарати Управління Захисту прав споживачів, що перебуває в кожному обласному центрі. Однак перед звертанням до них, вам доведеться попередньо звернутися в писемній формі до керівника підприємства, від імені якого виданий документ про оплату за поїздку. Або до НП (якщо документ виданий від його ім'я). Але обов'язково до перевізника, що приймав оплату за проїзд. Оскільки відповідальність за якість послуги несе виконавець а не посередник, якимсь є диспетчерська служба. І якщо відповідь перевізника вас не задовольнив - звертайтеся в писемній формі в Управління захисту прав споживачів, додаючи до тексту цього обігу не задовольнив вас відповідь перевізника й копію чека (квитанції) про оплату за проїзд. Якщо ваші претензії обґрунтовані - будьте впевнені, перевізник буде сильно шкодувати, що упустив можливість вирішити проблему з вами "перше ніж". І наука піде взапас.

Ну, а якщо немає легального таксі? А їхати треба?

Відповідь один - на свій страх і ризик. Можна скористатися диспетчерською службою, що залучає до перевезень нелегальних приватників і будучи для них "дахом", хоч якимись неписаними правилами тримає їх у певних рамках. Але законним способом відстояти свої права в такому випадку не вдасться. Тільки "у приватному порядку" і за межами правового поля.


ООО ”Виола” Сервисный Центр :: Газета Трудоустройсто ХарьковЧастное предприятие Медиа-Информ

Ответственность за правильность и актуальность информации несет представитель компании, подготовивший информацию о компании. Если Вы обнаружили ошибку - сообщите нам об этом. Спасибо.